.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار گیلان :
لزوم ظرفیت سازیهای جدید تولیدی در گیلان
توسعه و ظرفیت سازیهای جدید در بخشهای مختلف تولیدی در سال " تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی " در استان انجام خواهد شد.
لزوم ظرفیت سازیهای جدید تولیدی در گیلان

شمال نیوز: استاندار گیلان با اشاره به اینکه نوروز آغاز سرزندگی دوباره طبیعت و مظهر وحدت است، گفت: این عید باستانی حلقه پیوند بین میراث فرهنگ و تمدن ایران با دین مبین اسلام است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، مهدی سعادتی با اعلام اینکه سال 90 با تمام سختی و فراز و نشیبهای که داشت به اتمام رسید و مردم استان بار دیگر همچون 33 سال گذشته حماسه آفریدند، افزود: این استان در سال گذشته با وحدت، همدلی و همراهی فرهیختگان و مسئولان به توفیقات مضاعفی دست پیدا کرد که جای بسی خوشبختی است.

وی همچنین به شعار محوری سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری " تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی " مطرح شده است، اظهارداشت: در حال حاضر مسائل اقتصادی از موضوعات مهم و کلان کشور است.

استاندار گیلان گفت: امسال برای تحقق این شعار راهبردی از هیچ کوششی در استان دریغ نخواهیم کرد.

وی در ادامه با اعلام اینکه شاخصهای بخشهای مختلف گیلان از قبیل تولیدی، صنعت، معدن، کشاورزی، دامپروری و غیره  در سال گذشته ارتقا یافته، یادآورشد: توسعه و ظرفیت سازیهای جدید در بخشهای مختلف تولیدی در سال " تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی " در استان انجام خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.